Nieuwe website voor ZINN, heb jij al een kijkje genomen?
Vanaf eind januari heeft de website van ZINN een volledig nieuw jasje. Afgelopen half jaar heeft ZINN samen met een externe websitebouwer hard gewerkt om tot deze nieuwe website te komen.
“De website is in een moderner jasje gestoken; eentje die past bij de huisstijl van ZINN en waarop alle informatie weer volledig en actueel is’’, zegt Angelien Drienhuizen (Medewerker Marketing en Communicatie). ZINN kiest voor een duidelijke structuur, die beter aansluit bij de wensen en behoeften van de bezoekers. ‘’De oude website was zowel in design als informatie verouderd en je kon er al snel in verdwalen. Dat wilden we anders doen”, zegt Angelien.
De eerste stappen naar een faciliterende website die past bij de klant- en medewerkersreis zijn gezet. Zo kunnen bezoekers gemakkelijk vanaf de homepage zoeken naar wat ze willen vinden. De webpagina’s die veel gezocht en bezocht worden, staan gelijk op een rij in de header op de homepage. Veel informatie is geclusterd en bij elkaar gebracht. ‘’Bezoekers krijgen de keuze om te lezen wat voor hen van toepassing is, in plaats dat ze in één keer alle informatie te zien krijgen”.
ZINN werkt toe naar een site die bezoekers helpt bij het vinden van de juiste informatie in een soms behoorlijk lastig zorglandschap. Daar willen ze de komende tijd nog een stapje verder ingaan. ‘’We willen bezoekers geautomatiseerd antwoorden op gerichte vragen. Geen wirwar aan teksten, maar alleen de informatie die op jouw vraag van toepassing is.’’ Vanuit deze vernieuwde website bouwt ZINN verder aan de gebruiksvriendelijkheid.